Hvor langt ville du gå?

Der kan være mange grunde til at du overvejer at sige op. Her kan du vende dine tanker med de andre brugere, inden du tager en endelig beslutning.

Hvor langt ville du gå?

Indlægaf Oleol » 5. jun 2009, 23:42

Hej

Hvis du havde et job du ikke kunne lide, og ikke ville i karantæne i din akasse. Hvor langt ville du så gå for at få en fyreseddel?

Det skal for en god ordens skyld siges, at det ikke er for at få gode ideer da jeg ikke har råd til at miste mit job, før jeg har fundet et andet. Det kunne bare være sjovt at høre hvad I siger til det :?:

Hilsen Ole
Oleol

Re: Hvor langt ville du gå?

Indlægaf Tina » 28. jul 2009, 21:33

Hej Ole

Skægt indlæg :lol:
Jeg ville nok bare gøre mig rigtig dårlig til mit arbejde, ikke aflevere de ting der skulle afleveres til tiden, komme for sent, se sur ud. Man kunne jo også fortælle chefen at han var en klovn, men det ville jeg nu nok ikke kunne lide :D

Hvad med dig selv Ole, hvor langt ville du gå ;)
Nullermænd kommer af sig selv...Alt andet skal man kæmpe for.
Tina

Indlægaf Janus Hansen » 11. aug 2009, 20:59

Jeg mener ikke at man skal gøre noget grimt hvis man ikke bryder sig om sit arbejde, bid det i dig eller find et andet arbejde. Kort og godt.

Janus
Janus Hansen

Indlægaf jannie » 26. okt 2009, 22:24

Man passer det man skal og opfører sig ordentligt indtil man har fundet noget andet.,.. længere mener jeg ikke den historie er! Gider man ikke må man jo finde noget andet, men det skal da ikke gå ud over de kolleger og samarbejdspartnere man allerede har! Selvom du opfører dig dårligt, kalder chefen en klovn mv kan han nærmest ikke slippe afsted med at lave en berettiget fyreseddel... Såååå... sæt dig ned og skriv ansøgninger
mvh jannie
jannie

Indlægaf Mus78 » 27. okt 2009, 19:04

Man kunne måske også vende den om og spørge, hvor langt ville I gå for at beholde jobbet?

Der fik I noget at tænke over ;)

Hygsom aften
Musen
Mus78

Tilbage til Overvejelser om at sige op